D→Dany
L→Linus

D: Would someone remove the God damn stinky toofu from the dinning table? Especially form Rusty's eyesight!
L: Why? It's delicious. Not been fool by such smell.
D: that is what I am talking about.
L: Hum?
D: …you didn't get the point. I mean, once you never touch that claimed food, but your mouth get its breath, that's what I call bothering.
L: ...How come? That’s Rusty took them all. You won’t kiss him, why bothering?
D: .......
L: and.... why that is YOU smell stinky?
D: Forget that. Just NO more question but keep the God damn stinky toofu away from Rusty!


D:誰去把那該死的臭豆腐從餐桌上清掉?尤其是從Rusty的視線中清除!
L:為什麼?那很好吃啊。別被那個味道搞糊塗了。
D:那就是我正在說的!
L:蛤?
D:...你沒搞清楚我的重點。我是說,一旦你從未碰過那你聲稱為食物的東西但你的嘴巴卻滿是那種味道,那就是我所謂的困擾!
L:...怎麼會呢?是Rusty把所有臭豆腐吃掉的。你又不會親他,有啥好困擾的?
D:...(無言)
L:而且...為什麼你聞起來這麼臭?
D:忘了我所說的。千萬別再問任何一個問題,只要別再讓那該死的豆腐出現在Rusty身邊!
arrow
arrow
    全站熱搜

    menasi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()